1. Ахова жыцця і здароўя дзяцей, абарона іх правоў, усебаковае развіццё і педагагічная падтрымка.
2. Забеспячэнне здароўезберагаючых умоў, фарміраванне ўяўленняў аб здаровым ладзе жыцця і асновах бяспечных паводзін выхаванцаў.
3. Стварэнне ўмоў для фізічнага і рухальнага развіцця дзяцей, фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця.
4. Забеспячэнне магчымасці рэалізацыі патрэбаў, Стварэнне сітуацыі поспеху ў дзейнасці для кожнага дзіцяці.
5. Фарміраванне сацыяльнага вопыту, асобасных якасцяў дзіцяці на аснове яго ўключэння ў сістэму сацыяльных адносін у розных жыццёвых і гульнявых сітуацыях.
6. Рознабаковае развіццё дзяцей, арыентацыя на духоўна-маральнае развіццё, фарміраванне ўстойлівага цікавасці да роднай мовы і нацыянальнай культуры.
7. Фарміраванне ў дзіцяці эстэтычнага адносіны да свету і яго мастацкае развіццё сродкамі выяўленчага мастацтва.
8. Супрацоўніцтва з бацькамі ў адукацыйным працэсе, павышэнне аўтарытэту бацькоў у вачах дзяцей, аўтарытэту педагога ў вачах бацькоў.
9. Прафесійнае ўдасканаленне ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу.